Sprzedaż przedmiotów w naszym punkcie łączy się z podpisaniem umowy kupna-sprzedaży, wymagane jest więc posiadanie przy sobie dowodu osobistego.
Należy pamiętać, że w umowie pojawia się zapis informujący o tym, że Klient faktycznie jest właścicielem sprzedawanych rzeczy, nie są one przedmiotem postępowania karnego, nie pojawiają się w ich przypadku żadne inne wady prawne, jak również nikt inny nie ma do nich praw.
Oferując możliwość spotkania twarzą w twarz chcemy udowodnić swoją uczciwość i czystość zamiarów. Osobisty kontakt z naszymi pracownikami pokaże, że wszyscy Klienci są dla nas tak samo istotni.
Zadbaliśmy o to, aby nasza firma mieściła się w monitorowanym budynku, który jest dodatkowo chroniony. Do zajmowanych przez nas pomieszczeń wejść mogą tylko uprawnione do tego osoby. Dlatego Klienci mogą być spokojni o zachowanie dyskrecji. Poza tym dodatkowym gwarantem bezpieczeństwa są kamery.
Jeżeli nie chcesz wysyłać swoich przedmiotów pocztą lub kurierem, zapraszamy do osobistego odwiedzenia nas w firmie.
Nasz punkt mieści się przy ul. Moniuszki 7 w Katowicach.
Jeżeli nie satysfakcjonuje Cię zaproponowana przez nas kwota pieniędzy, masz możliwość negocjacji lub odrzucenia naszej propozycji. Jeżeli poprosisz o zwrot nadesłanych przedmiotów, będziesz mógł je odzyskać samodzielnie decydując się na kuriera lub usługi Poczty Polskiej, ponosząc przy tym również koszty przesyłki.
Jeżeli wyrazisz zgodę na zaproponowane przez nas warunki wyceny, od razu wyślemy Ci ustaloną sumę pieniędzy. To, kiedy cała kwota pojawi się na koncie, zależy między innymi od sesji oraz banku, z którego korzystasz. Bardzo często jest to możliwe jednak jeszcze tego samego lub ewentualnie następnego dnia. Czas oczekiwania nie powinien przekroczyć 24h.
W przypadku korzystania z usług Poczty Polskiej należy pamiętać, że realizuje ona przekazy w terminie 7 dni roboczych.
Jeżeli satysfakcjonuje Cię kwota naszej wyceny i wyrażasz na nią zgodę, pieniądze wyślemy na Twoje konto bankowe lub otrzymasz je za pośrednictwem przekazu pieniężnego.
Wyceny dokonują dla nas tylko najlepsi eksperci. Kiedy zakończą oni swoją pracę, poinformujemy Cię drogą mailową o wszystkich szczegółach. W opisie każdego przedmiotu znajduje się wynik próby i wagi oraz proponowana cena.
Zapewniamy możliwość śledzenia przesyłki. W tym celu udostępniamy Klientom specjalne numery monitorowania, których wykorzystanie pozwala na sprawdzenie w systemie elektronicznego kuriera TNT, co dzieje się z przesyłką. Poinformujemy Cię również o tym, że paczka już do nas dotarła i że dokonaliśmy wyceny nadesłanych przez Ciebie przedmiotów. Możliwe jest powiadomienie również telefoniczne.
Kiedy dostarczony zostanie do nas wypełniony formularz, skontaktuje się z Tobą nasz przedstawiciel, którego informujesz o najwygodniejszej dla Ciebie dacie przekazania przesyłki kurierowi. Jest to też dobry moment na rozwianie wszystkich Twoich wątpliwości, dlatego możesz zapytać dzwoniącą do Ciebie osobę o wszelkie kwestie związane ze współpracą z nami.
Przed złożeniem zamówienia należy sprawdzić ceny złota, ponieważ przy wycenie obowiązuje wartość, którą miało ono właśnie w dniu jego złożenia. W związku z tym każdy Klient może mieć wpływ na zaproponowaną mu cenę.
Na naszej stronie internetowej codziennie zmieniamy ceny na aktualne. Pozwala to na śledzenie ich na bieżąco.
Po przekazaniu nam przedmiotów do wyceny nie wymagamy podpisywania żadnej umowy czy zgadzania się na jakiekolwiek warunki. Sam decydujesz o tym, czy wysłać nam swoje złoto, a jeżeli to zrobisz, bez problemu możesz je odzyskać. Do transakcji dochodzi jedynie w przypadku wyrażenia przez Ciebie zgody na przedstawioną przez nas wycenę.